Uygulamanın ilk olarak Ankara Garı ve Eryaman Yüksek Hızlı Tren (YHT) Garı’nda başlayacağını kaydeden Bakan Uraloğlu, hizmetin tüm gar ve istasyonlarda yaygınlaştırılacağını bildirdi.Bakan Abdulkadir Uraloğlu, yaptığı yazılı açıklamada, Türkiye Cumhuriyeti Devlet Demiryolları (TCDD) bünyesinde dijitalleşme vizyonu doğrultusunda önemli bir adım attıklarını duyurdu. Bakan Uraloğlu, vatandaşların günlük hayatını kolaylaştırmak ve demir yolu hizmetlerini modernize etmek amacıyla hayata geçirilen 'TCDD Wi-Fi Projesi' kapsamında, gar ve istasyonlarda ücretsiz ve sınırsız internet hizmeti dönemi başlatacaklarını ifade etti.'YAYGINLAŞTIRILMASINI HEDEFLİYORUZ'Projenin ilk etapta Ankara Garı ve Eryaman YHT Garı'nda pilot olarak uygulanacağını belirten Bakan Uraloğlu, "Pilot uygulama sonuçlarının ardından bu hizmeti tüm gar ve istasyonlarımızda yaygınlaştırmayı hedefliyoruz. Vatandaşlarımız, bu modern altyapı sayesinde güvenli ve hızlı bir internet erişimine kavuşacak. Ankara'da başlayacak hizmetin sırasıyla Konya, Karaman, Eskişehir, Bilecik, İzmit, Gebze, Pendik, Bostancı, Söğütlüçeşme, Halkalı, Kırıkkale, Yozgat ve Sivas garlarında yaygınlaştırılmasını hedefliyoruz" dedi.
Genel
Yayınlanma: 27 Aralık 2024 - 15:37
Tren garlarında internet ücretsiz olacak!
Ulaştırma ve Altyapı Bakanı Abdulkadir Uraloğlu, gar ve istasyonlarda ücretsiz internet hizmeti sunacaklarını duyurdu.
Genel
27 Aralık 2024 - 15:37
İlginizi Çekebilir















