Gazeteci Bahar Feyzan’ın YouTube kanalına konuk olan Hacıosmanoğlu, hem milli takımın performansını hem de kendisine yönelik istifa çağrılarını değerlendirdi.
“İstifa etmeyi düşünmüyorum”
Kendisine yöneltilen istifa sorusuna net bir yanıt veren Hacıosmanoğlu, görevine devam edeceğini belirterek, “Niye istifa edeyim? Kulüp başkanı ya da teknik direktör değilim. Yapılacak çok iş var” ifadelerini kullandı.Milli futbolcuların gereksiz eleştirilerden korunması gerektiğini savunan Hacıosmanoğlu, eleştirilerin hedefinin kendisi olmasını tercih ettiğini dile getirdi. Futbolcuların genç yaşta olduğuna dikkat çeken TFF Başkanı, “Bu çocukların aileleri var, onların yıpratılmaması gerekiyor” dedi.“Eleştiriler futbolcuları hedef almamalı”
Milli Takım oyuncularına yönelik sert ifadeleri eleştiren Hacıosmanoğlu, bazı yorumlara tepki göstererek bu söylemlerin doğru olmadığını ifade etti. Eleştirilerin kendisine yönelmesini daha doğru bulduğunu belirten Hacıosmanoğlu, futbolcuları koruma amacıyla bu tutumu benimsediğini söyledi.“Oyunumuz kötü değildi” değerlendirmesi
Turnuvadaki performansa da değinen Hacıosmanoğlu, Milli Takım’ın oyun olarak rakiplerinden geride olmadığını savundu. Topa sahip olma oranlarına ve kaçan fırsatlara dikkat çeken Hacıosmanoğlu, şanssızlıkların sonucu etkilediğini ifade etti.Milli takımın Avrupa futbolunda önemli bir seviyeye geldiğini belirten Hacıosmanoğlu, Uluslar Ligi’nde A Ligi’ne yükselmenin önemli bir başarı olduğunu hatırlattı.“Çok üzüldüm, günlerce etkilendim”
Turnuva sonrası büyük üzüntü yaşadığını dile getiren TFF Başkanı, yaşanan sonuçların kendisini derinden etkilediğini ve bu süreçte yoğun duygular yaşadığını söyledi.Hukuki süreç açıklaması
Milli futbolcular hakkında kullanılan bazı ifadelerle ilgili de konuşan Hacıosmanoğlu, bu söylemleri kabul etmediğini belirterek hukuki süreç başlatacağını açıkladı. Konuyla ilgili hazırlık yapıldığını ve savcılığa suç duyurusunda bulunulacağını ifade etti.“Telefonlar toplanmadı” eleştirisine yanıt
Milli takım kampında futbolcuların telefonlarının toplanmamasına yönelik eleştirilere de değinen Hacıosmanoğlu, bu uygulamayı doğru bulmadığını belirterek, “Bu bir disiplin kampı değil” değerlendirmesinde bulundu.