Toplantıda söz alan Öksüz, görev süresi boyunca oda çalışmalarına katkı sunmaya gayret ettiklerini belirterek, artık görev değişiminin önemine dikkat çekti. Kurumlarda yenilenmenin kaçınılmaz olduğunu vurgulayan Öksüz, yeniden aday olmayacağını meclis üyeleriyle paylaştı.
“Hiç Kimse Vazgeçilmez Değildir”
Konuşmasında birlik ve değişim mesajı veren Öksüz, “Hiç kimse vazgeçilmez değildir. Çok sevdiğim bir Fransız atasözü var; ‘Mezarlıklar vazgeçilmez insanlarla doludur.’ Bu nedenle her alanda yenilenmek gerekir” ifadelerini kullandı.
Görev süresi boyunca birlikte çalıştığı meclis üyelerine teşekkür eden Öksüz, “Bugüne kadar birlikte güzel işler yaptık. Hepinize teşekkür ediyorum. Yeni dönemde yeni başkanımız ve yeni meclis üyelerimizle yolumuza devam edeceğiz” dedi.
KMTSO’ya Desteğini Sürdürecek
Meclis başkanlığına yeniden aday olmayacağını açıklamasına rağmen KMTSO ile bağının devam edeceğini belirten Öksüz, bilgi birikimi ve tecrübeleriyle her zaman kurumun yanında olacağını ifade etti.














