Şehitler için düzenlenen cenaze namazı, Doha’daki İmam Muhammed bin Abdülvahhab Camii’nde kılındı.
Törene Katar Emiri Temim bin Hamed Al Sani, devlet yetkilileri ve Türkiye’nin Doha Büyükelçisi katıldı. Cenaze namazında, görevleri sırasında Katar kara sularında düşen helikopterde hayatını kaybeden Türk ve Katarlı personeller için dualar edildi.
Tören sırasında cenazelerin tabut kullanılmadan yere konması, sosyal medyada tartışmalara yol açtı.
Bazı kullanıcılar bu uygulamayı şehitlere saygısızlık olarak değerlendirirken, diğer kesim ise bunun Katar’daki geleneksel uygulamalardan biri olduğunu ve kendi şehitlerinin de aynı şekilde uğurlandığını belirterek eleştirilerin yersiz olduğunu savundu.
Tören, hem şehitlerimiz için saygı ve duaların edildiği anlamlı bir organizasyon olarak öne çıkarken, cenaze namazı sırasında uygulanan yöntemler sosyal medyada geniş yankı buldu.















