Vali Ünlüer, mesajında, Türkiye Büyük Millet Meclisi tarafından 19 Eylül 1921'de Gazi Mustafa Kemal Atatürk’e verilen “Gazilik” ve “Mareşallik” unvanlarının yıl dönümünü kutlamanın büyük bir gurur olduğunu belirtti. Ünlüer, Türk milletinin tarih boyunca özgürlüğü ve bağımsızlığı için büyük bedeller ödediğini ve bu uğurda canını feda etmekten kaçınmadığını vurguladı. “Milletimiz, bağımsızlığına ve hürriyetine sahip çıkmayı en büyük onur kabul etmiş, her mücadeleden zaferle ayrılmıştır,” ifadelerini kullandı.Gazilerin, Türk milletinin şanlı tarihinde cesaretin ve fedakârlığın simgesi olduğunu vurgulayan Vali Ünlüer, "Bugün eğer bu topraklar üzerinde huzur ve güven içinde yaşıyorsak, bunu aziz şehitlerimize ve kahraman gazilerimize borçluyuz," dedi. Şehitlerin ve gazilerin emanetine sahip çıkmanın her Türk vatandaşının görevi olduğunu ifade eden Ünlüer, bu mirasın korunarak gelecek nesillere taşınacağını belirtti.Mesajının sonunda, Cumhuriyetin kurucusu Gazi Mustafa Kemal Atatürk başta olmak üzere, vatan için canlarını feda eden tüm şehitleri rahmetle andığını, hayatta olan gazilere ise sağlıklı ve uzun ömürler dilediğini ifade etti.
Yerel
Yayınlanma: 19 Eylül 2024 - 08:06
Kahramanmaraş Valisi Ünlüer'den 19 Eylül Gaziler günü mesajı!
Kahramanmaraş Valisi Mükerrem Ünlüer, 19 Eylül Gaziler Günü dolayısıyla bir mesaj yayımlayarak, gazilerin cesaret ve fedakârlıklarının Türkiye’nin bağımsızlık mücadelesindeki yeri ve önemine dikkat çekti.
Yerel
19 Eylül 2024 - 08:06
İlginizi Çekebilir












