Hakkında "bilinçli taksirle birden fazla kişinin ölümüne ve yaralanmasına neden olma" suçlamasıyla 22 yıl 6 aya kadar hapis cezası istenen Avşaroğlu, işini doğru yaptığını ve suçsuz olduğunu iddia etti.Savunmasında, binanın inşaatının tüm aşamalarında yönetmeliklere uygun hareket ettiğini belirten Avşaroğlu, binanın 15 katlı olması kararının Belediye tarafından alındığını ve projenin bu karar doğrultusunda şekillendirildiğini ifade etti."Proje ve ruhsat tamamen 15 kat olarak onaylanmıştır. Biz de bu plana uygun şekilde inşaatımızı yaptık" dedi.Binanın altında kuyu olduğuna yönelik iddialara da değinen Avşaroğlu, bu iddiaların gerçek dışı olduğunu savunarak, "Binanın altına kuyu yapacak kadar sorumsuz bir insan mıyım? Parselde bir kuyu var, ancak bu kuyu inşaatın son bloğu olan E blokun yanında bulunuyor. Devlet Su İşleri'ne ait evraklarla, binanın altında kuyu olmadığını belgeledik" dedi.Cezaevinde 21 aydır zor şartlar altında bulunduğunu dile getiren Avşaroğlu, yaptığı işte herhangi bir hata veya eksiklik olmadığını öne sürerek tahliyesini talep etti.
Gündem
Yayınlanma: 23 Ekim 2024 - 09:06
Bad-ı Saba deprem davasında müteahhit topu belediyeye attı! "Belediye 15 kat ruhsat verdi bizde yaptık"
Kahramanmaraş'ta 6 Şubat depremlerinde yıkılan ve 42 kişinin hayatını kaybettiği Bad-ı Saba Konutları A blok ile ilgili davanın üçüncü duruşmasında, tutuklu müteahhit AK Parti'li Şahin Avşaroğlu savunma yaptı.
Gündem
23 Ekim 2024 - 09:06














