Ziyaret kapsamında KMTSO Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Buluntu ve yönetim kurulu üyeleriyle bir araya gelen Vali Ünlüer, yeni binayı gezerek yapılan çalışmalar hakkında bilgi aldı.
Başkan Buluntu, binanın hem üyelerin ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde modern bir yapıda tasarlandığını hem de Kahramanmaraş’ın ekonomik gelişimine katkı sunacak önemli bir merkez olacağını ifade etti.

Vali Mükerrem Ünlüer, Kahramanmaraş Ticaret ve Sanayi Odası’nın kente kazandırdığı yeni hizmet binasının hayırlı olmasını dileyerek, “Şehrimizin ekonomik potansiyelini artırmaya yönelik her adımı destekliyoruz.” dedi.
Ziyarette ayrıca, oda başkanları ve iş dünyasından temsilcilerle Kahramanmaraş’ın sosyo-ekonomik yapısı, yatırım alanları ve sanayi sektörünün geleceği üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.














