Sandıktan galibiyetle çıkan mevcut başkan Uygar Gündeşli, üyelerin yoğun ilgisi ve güven oyuyla bir dönem daha görevine devam etme yetkisi aldı.
Meslektaşlarından Tam Destek
Seçim günü boyunca oda üyelerinin yüksek katılım sağladığı sandıkta, Gündeşli'nin liderliğindeki liste açık ara farkla zafere ulaştı. Mevcut başkanın yeniden aday gösterilmesiyle tek liste halinde gidilen seçimlerde, katılım oranının memnuniyet verici düzeyde olduğu gözlendi. Üyelerin büyük bölümünün oyunu alan Gündeşli, meslektaşlarının kendisine duyduğu güveni tazelemiş oldu.
"Önceliğimiz Şehir ve Meslektaşlarımız"
Seçim sonrası duygularını paylaşan Uygar Gündeşli, kendisine verilen bu sorumluluğun ağırlığını taşıdığını vurguladı. Gündeşli, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:
"Önümüzdeki dönem boyunca inşaat mühendisliğinin gelişimine katkı sunmaya, çalışma arkadaşlarımızın karşılaştığı zorluklara çözüm üretmeye ve özellikle kentimizin mühendislik hizmetleri anlamındaki gereksinimlerini karşılamaya yönelik projeler üreteceğiz. Meslektaşlarımızın bizlere duyduğu bu inancı en iyi şekilde değerlendirmek en önemli hedefimiz."

Milletvekilinden Ziyaret ve Tebrik
Seçim sürecine ilgi gösteren isimlerden biri de AK Parti Kahramanmaraş Milletvekili Ömer Oruç Bilal Debgici oldu. Milletvekili Debgici, oyunu kullanmak üzere sandık başına giderek seçim atmosferini yerinde gözlemledi. Debgici, yapılan açıklamada seçimlerin hayırlı geçmesi temennisinde bulundu ve yeniden başkan seçilen Gündeşli'yi tebrik ederek yeni yönetim ekibine başarı dileklerini iletti.










