Sarsıntı, çevre iller olan Adana ve Kahramanmaraş’ta da hissedildi.
Saat 13.53’te gerçekleşen depremin merkez üssü Sumbas ilçesi olarak belirlendi. AFAD’ın paylaştığı bilgilere göre deprem, yerin yaklaşık 13 kilometre derinliğinde meydana geldi.
Deprem kısa süreli paniğe neden olurken, ilk belirlemelere göre herhangi bir can ya da mal kaybı yaşanmadı. Vatandaşlar, sarsıntının ardından kısa süreli endişe yaşarken, yetkililer bölgede olumsuz bir durumun bulunmadığını bildirdi.
Sarsıntı, Osmaniye’nin yanı sıra Adana ve Kahramanmaraş’ta da hissedildi. Uzmanlar, bölgede düşük şiddetli artçı depremlerin yaşanabileceğini belirterek vatandaşlara tedbirli olunması çağrısında bulundu.















