Asayiş
Yayınlanma: 04 Ekim 2025 - 16:07
Güncelleme: 05 Ekim 2025 - 17:26
Kahramanmaraş'ta yemek yüzünden kavga! Şantiye karıştı…
Kahramanmaraş’ın Elbistan ilçesinde bir inşaat şantiyesinde çıkan yemek tartışması kavgaya dönüştü.
Asayiş
04 Ekim 2025 - 16:07
Güncelleme: 05 Ekim 2025 - 17:26
İddiaya göre, şantiyede görevli bazı gurbetçi işçiler, verilen yemeği beğenmeyince yemek servisi yapan iki kadın personele saldırdı.
Olay, öğle saatlerinde Elbistan’daki bir inşaat şantiyesinde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, yemek sırasında çıkan tartışmada işçiler ile servis personeli kadınlar arasında sözlü atışma yaşandı.
Gerginliğin artması üzerine bazı işçilerin kadın personele fiziki müdahalede bulunduğu öne sürüldü.Durumu fark eden bölgedeki vatandaşlar araya girerek kavgayı ayırmaya çalıştı ancak olay kısa sürede büyüyerek arbedeye dönüştü.
Olayın ardından bölgeye polis ve sağlık ekipleri sevk edildi. Yaralananların ambulanslarla hastaneye kaldırıldığı, polis ekiplerinin ise olayla ilgili soruşturma başlattığı öğrenildi.
İlginizi Çekebilir












