Bölgedeki 60-70 yıllık çam ağaçlarının kesilmesi, “ağaç katliamı” olarak nitelendirilirken, kesime karşı tepkiler yükseliyor.

Çevre sakinleri, özellikle deprem sonrası havayı temizleyen çam ağaçlarının kesilmesine anlam veremediklerini belirtti. Vatandaşlar, “Memleketimize yapılan bu sorumsuzluğu durduracak bir kurum yok mu? Vicdan sahibi bir yönetici çıkmayacak mı?” diyerek yetkililere çağrıda bulundu.

Ağaç kesiminin hangi amaçla yapıldığı konusunda resmi bir açıklama yapılmazken, bölge halkı kesimlerin bir an önce durdurulmasını istiyor.
“Şehrin akciğerleri yok ediliyor” diyerek seslerini duyurmaya çalışan vatandaşlar, yetkililerden doğaya sahip çıkmalarını talep ediyor.











