Öztunç, yaptığı açıklamada, bir mahalleye doğalgaz hattı çekilirken iki mahallenin hizmetten mahrum bırakıldığını belirtti.
“Kahramanmaraş Çağlayancerit ilçemizin Düzbağ (Helete) beldesinde mahalleler arasında ayrımcılık yaşanıyor. Bir mahalleye doğalgaz çekilirken iki mahalle doğalgazdan mahrum oldu. AKP, Helete’ye verdiği sözlerin hiçbirini tutmamaya devam ediyor.”
ifadelerini kullandı.
CHP’li Öztunç, vatandaşların temel yaşam hakkı olan enerjiye erişimde adaletin sağlanması gerektiğini vurguladı. “Hizmette eşitlik anayasal bir zorunluluktur. Bir mahalleye hizmet götürüp diğerlerini görmezden gelmek kabul edilemez.” dedi.
Kahramanmaraş’ın bazı ilçelerinde benzer şikayetlerin artmaya başladığını da hatırlatan Öztunç, doğalgaz yatırımlarında siyasi değil, vatandaş odaklı bir planlama yapılması çağrısında bulundu.














