Son olarak bir vatandaş, sadece basit bir tasdik işlemi için 8 bin TL ödediğini belirterek sosyal medyada yaşadığı deneyimi paylaştı.
Sadece Kağıt ve Damga İçin 8 Bin TL
Videolu paylaşımında yaşadığı durumu anlatan vatandaş, “Sadece bir tasdik işlemi için 8 bin TL ödedim. Makbuzda kağıt bedeli 1.200 TL olarak görünüyor, yani sadece kağıt parası. Sadece damga vurup imzaladılar. 8 bin TL aldılar ya, içime oturdu” ifadelerini kullandı.
Noter Ücretlerine Tepkiler Büyüyor
Son dönemde noterlerde uygulanan yüksek ücretler sosyal medyada sık sık gündem oluyor. Vatandaşlar, yalnızca imza ve damga işlemleri için alınan bu yüksek bedellerin adil olup olmadığı konusunda yoğun tartışmalar yürütüyor.
Uzmanlar, noter ücretlerinin belirli standartlara bağlanması gerektiğini ve vatandaşların bilinçli olarak bilgilendirilmesi gerektiğini vurguluyor.















