Cinayet zanlısı ile olay sırasında yanında bulunan arkadaşının 15’er yıl hapis cezasıyla yargılanması talep edildi.
Olay, geçen yıl 1 Eylül’de Dulkadiroğlu ilçesi Bahçelievler Mahallesi’nde meydana geldi. Edinilen bilgilere göre, tıraş olduktan sonra evine gitmekte olan Onur Toy, arkasından yaklaşan 17 yaşındaki F.G. tarafından bıçaklandı. Ağır yaralı olarak hastaneye kaldırılan Toy, tüm müdahalelere rağmen yaşamını yitirdi. Saldırı anı güvenlik kameralarına yansırken, şüpheli F.G. tutuklandı, yanında bulunan E.Ç. ise yargılama sürecinde tutuklu sanıklar arasında yer aldı.
Soruşturmayı tamamlayan savcılık tarafından hazırlanan iddianame mahkemece kabul edildi. 12 Mart’ta başlayacak davada savcı, F.G. ve E.Ç. için 15’er yıl hapis cezası isterken, cinayet zanlısı F.G. hakkında ayrıca suç aleti kullanmaktan 1 yıl hapis cezası talep etti.
Hayatını kaybeden Onur Toy’un ablası Nazlıcan Toy, yaşadıkları acının tarif edilemez olduğunu belirterek adalet çağrısında bulundu. Abisinin kimseye zararı olmayan, yüzde 50 engelli ve yaklaşık 10 yıldır bir okulda görev yapan biri olduğunu ifade eden Toy, “Abim için adalet istiyorum. Kimsenin cezasız kalmasını kabul etmiyorum” dedi.














