Başkan Gürbüz’ün sağlık durumunun iyi olduğu ve çalışmalarına ara vermeden devam ettiği bildirildi.
Başkan Gürbüz’den Başarılı Operasyon: Mesaisine Devam Ediyor
Elbistan Belediye Başkanı Erkan Gürbüz, ilçedeki devlet hastanesinde BT Anjiyo (Bilgisayarlı Tomografi Anjiyo) operasyonu geçirdi.

Sağlık Durumu Hakkında Açıklama
Belediye kaynaklarından edinilen bilgiye göre, operasyon sonrası Başkan Gürbüz’ün genel sağlık durumunun oldukça iyi olduğu belirtildi.
Tedavi süreci doktorların kontrolünde hassasiyetle takip edilirken, Gürbüz’ün görevine başladığı ve günlük mesaisine kaldığı yerden devam ettiği vurgulandı.













