Yaklaşık 375 milyon TL’lik dev yatırımla ilçeye 165 kilometrelik yeni içmesuyu hattı ve 5 içmesuyu deposu inşa edilecek. Proje tamamlandığında Elbistan’ın içmesuyu altyapısı önemli ölçüde güçlendirilmiş olacak.Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın liderliğinde sağlanan yaklaşık 12 milyar TL'lik genel kaynakla Kahramanmaraş'ta dayanıklı ve modern şebeke hatları oluşturulmaya devam ediliyor. Bu kapsamda, Elbistan’ın altyapısı da yenileniyor. 375 milyon TL’lik yatırım sayesinde Elbistan'a 5 içmesuyu deposu, 5 terfi istasyonu ve 165 kilometrelik içmesuyu şebeke hattı kazandırılacak. Bu yatırımla bölgenin su kaynakları daha verimli yönetilecek ve içmesuyu altyapısı modernize edilecek.
Teknolojik Yenilikler İle Su YönetimiProje kapsamında sadece fiziksel altyapı yatırımları değil, aynı zamanda suyun etkin yönetimini sağlayacak yeni nesil teknolojiler de devreye alınacak. Modern izleme ve kontrol sistemleri sayesinde su altyapısındaki sorunlar anında tespit edilecek, böylece kesintilere hızlı müdahale edilerek hizmet sürdürülebilir hale gelecek. Bu sistemler, uzaktan yönetimle şebeke hattında yaşanabilecek olası arızaların tespit edilmesini ve sorunun hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayacak.Başkan Görgel: "Elbistan’a Güvenli ve Sürdürülebilir Su Hizmeti Sağlanacak"Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Elbistan’ın içmesuyu altyapısının güçlendirilmesi için atılan adımın önemini vurgulayarak, bu projenin su arzı güvenliğini sağlamada kritik bir rol oynayacağını belirtti. Görgel, “Depremler sonrasında şehirlerimizin yeniden yapılanması için yoğun bir çalışma yürütüyoruz. Elbistan, 6 Şubat’ta yaşanan ikinci depremin merkez üssü olarak bu süreçte öncelikli bölgelerimizden biri oldu. 375 milyon TL’lik bu yatırım ile ilçemize yeni içmesuyu hatları, depolar ve terfi istasyonları kazandırıyoruz. Bu sayede Elbistan halkına güvenli, kesintisiz ve sürdürülebilir su hizmeti sunacağız. Şehrimizin su altyapısını geleceğe taşıyacak bu yatırım, bölge halkı için uzun vadeli bir çözüm sağlayacak. Elbistan’ımıza hayırlı olsun” dedi.Bu büyük projeyle, Elbistan'ın su altyapısında kalıcı iyileştirmeler hedefleniyor ve modern su yönetim sistemleri sayesinde sürdürülebilirlik ön planda tutuluyor.
Teknolojik Yenilikler İle Su YönetimiProje kapsamında sadece fiziksel altyapı yatırımları değil, aynı zamanda suyun etkin yönetimini sağlayacak yeni nesil teknolojiler de devreye alınacak. Modern izleme ve kontrol sistemleri sayesinde su altyapısındaki sorunlar anında tespit edilecek, böylece kesintilere hızlı müdahale edilerek hizmet sürdürülebilir hale gelecek. Bu sistemler, uzaktan yönetimle şebeke hattında yaşanabilecek olası arızaların tespit edilmesini ve sorunun hızlı bir şekilde çözülmesini sağlayacak.Başkan Görgel: "Elbistan’a Güvenli ve Sürdürülebilir Su Hizmeti Sağlanacak"Kahramanmaraş Büyükşehir Belediye Başkanı Fırat Görgel, Elbistan’ın içmesuyu altyapısının güçlendirilmesi için atılan adımın önemini vurgulayarak, bu projenin su arzı güvenliğini sağlamada kritik bir rol oynayacağını belirtti. Görgel, “Depremler sonrasında şehirlerimizin yeniden yapılanması için yoğun bir çalışma yürütüyoruz. Elbistan, 6 Şubat’ta yaşanan ikinci depremin merkez üssü olarak bu süreçte öncelikli bölgelerimizden biri oldu. 375 milyon TL’lik bu yatırım ile ilçemize yeni içmesuyu hatları, depolar ve terfi istasyonları kazandırıyoruz. Bu sayede Elbistan halkına güvenli, kesintisiz ve sürdürülebilir su hizmeti sunacağız. Şehrimizin su altyapısını geleceğe taşıyacak bu yatırım, bölge halkı için uzun vadeli bir çözüm sağlayacak. Elbistan’ımıza hayırlı olsun” dedi.Bu büyük projeyle, Elbistan'ın su altyapısında kalıcı iyileştirmeler hedefleniyor ve modern su yönetim sistemleri sayesinde sürdürülebilirlik ön planda tutuluyor. 













