Anne Bozkurt, rahatsızlanan kızı Esila Miray Bozkurt’u sağlık ocağına götürdü. Burada görevli doktor, çocuğun susuz kaldığını belirterek acil yatış yapılması gerektiğini ifade etti.
Bunun üzerine aile, hiç vakit kaybetmeden Elbistan Devlet Hastanesi’ne başvurdu. Ancak iddiaya göre, hastanedeki çocuk doktoru yalnızca yüzeysel bir muayene yaptı ve küçük kızda ciddi bir sağlık sorunu olmadığını söyleyerek aileyi evine gönderdi.
Evde Fenalaştı, Yoğun Bakıma Alındı
17 Eylül akşamı küçük Esila’nın durumu aniden ağırlaştı. Tekrar hastaneye götürülen çocuk, buradan Kahramanmaraş’taki özel bir hastaneye sevk edildi. Yoğun bakımda entübe edilen minik Esila’nın sağlık durumunun kritik olduğu bildirildi.
Anne Bozkurt İsyan Etti
Yaşanan sürece tepki gösteren anne Kardelen Bozkurt, büyük bir ihmal olduğunu savunarak şu sözlerle sitem etti:
“Elbistan Devlet Hastanesi’ndeki doktorlar neden görevini yapmıyor? Neden bu kadar ilgisizlik var, neden denetim yapılmıyor? İnsan hayatı bu kadar ucuz mu?”
Küçük kızın yaşadığı sürecin ihmalden kaynaklandığını öne süren aile, yetkililere seslenerek gerekli incelemelerin yapılmasını ve sorumluların denetlenmesini istedi.














