Karahasanlılar Federasyonu’nun öncülüğünde gerçekleşen törende duygu dolu anlar yaşandı.
15 Nisan 1991 tarihinde, Elbistan şehir merkezinde bayram alışverişinden dönerken PKK’lı teröristler tarafından minibüsten indirilerek infaz edilen Mustafa Çetin, Mehmet Aktaş, Duran Güngören, Ahmet Ormancı, Mahmut Güven ve Hüseyin Güven için şehit edildikleri noktada yaptırılan anıt mezar başında “Şehitleri Anma Programı” düzenlendi.
Anma töreninde Kur’an-ı Kerim tilaveti okunarak dualar edildi. Katılımcılar, ellerinde Türk bayraklarıyla şehitleri yâd etti. Teröre lanet, birlik ve beraberlik mesajlarının verildiği törende gözyaşları sel oldu.

Törene; Elbistan Kaymakamı Muhammet Fatih Demirel, Elbistan Belediye Başkanı Erkan Gürbüz, Kaymakam Refiki Abdurrahman Albayrak, İlçe Jandarma Komutanı Kıdemli Üsteğmen Emre Dal, İlçe Emniyet Müdürü Uğur Koyuncu, İlçe Müftüsü Muhammed Yusuf Yaşar ile AK Parti, CHP, İYİ Parti ve BBP Elbistan ilçe başkanları, Türkiye Harp Malulü Gaziler, Şehit Dul ve Yetimleri Derneği Elbistan Şube Başkanı Ragıp Kul, çeşitli sivil toplum kuruluşlarının temsilcileri, muhtarlar, şehit yakınları ve çok sayıda vatandaş katıldı.

Programda konuşan yetkililer, 34 yıl geçmesine rağmen yaşanan acının ilk günkü kadar derin olduğunu vurguladı. Teröre karşı verilen mücadelede birlik çağrısı yapılırken, şehitlerin isimlerinin sonsuza dek yaşatılacağı belirtildi.














