Etkinliğe Kahramanmaraş’ı temsilen, Kahramanmaraş Dağcılık ve Doğa Sporları Kulübü (MADOSK) sporcularından Özcan Baltacı, Mehmet Kılıç ve Mustafa Doğan katıldı.
Faaliyetle ilgili olarak görüşlerini aldığımız, Türkiye Dağcılık Federasyonu Yönetiminde bulunan MADOSK Başkanı Özcan Baltacı;Aksaray sınırları içerisinde kalan, 3268 metre yüksekliğe sahip Hasan Dağı kış tırmanışını Adana,Kahramanmaraş, Ankara, İstanbul, Çanakkale,Kayseri, Kırıkkale, Konya, Bursa, Mersin, Niğde, Aydın, Aksaray ve birçok ilden gelen 100 civarında sporcu ile birlikte başarı ile tamamlamaktan duydukları memnuniyeti belirtti.
“28 Aralık günü Aksaray ili Helvadere Kasabası Karbeyaz Otel civarında kampımızı kurduk. 29 Aralık gece saat 03.00’de yürüyüşe başladık. Ağır hava şartları, özellikle soğuk ve kar biraz zorlanmış olsa da 7 saatlik bir yürüyüşün ardından zirveye ulaştık. 3 saat süren dönüş yürüyüşünün sonrasında saat 13.00 gibi kamp alanımıza döndük” dedi. Tırmanış organizasyonunda emeği geçenlere teşekkür eden Baltacı, ayrıca gerçekleştirdikleri bu tırmanışı Türkiye Dağcılık Federasyonu Başkanı Ali ŞENKAYNAĞI’ na armağan ettiklerini söyledi.













