Bu durum, birçok hanenin elektrik faturalarını önemli ölçüde etkileyecek.Enerji Bakanı Alparslan Bayraktar, Türkiye’de elektrikte “gerçek maliyet” modeline geçileceğini açıkladı.Haziran ayında yapılan yüzde 38’lik zamdan sonra, Şubat 2025’ten itibaren elektrik faturalarında önemli bir düzenlemeye gidileceği belirtiliyor. Bu düzenlemeyle birlikte, aylık 417 kilovatsaatin üzerindeki elektrik tüketen konutlara sanayi tarifesi uygulanacak ve böylece faturalarda değişiklik bekleniyor.Yüksek tüketimleri olan mesken abonelerinde sübvansiyonların kaldırılması planlanıyor. Bakan Bayraktar, ayda 417 kilovatsaatten fazla elektrik tüketen mesken abonelerinin, Şubat 2025’ten itibaren elektriğin gerçek maliyetini ödeyeceğini duyurdu. Bayraktar, bu durumun 1.2 milyon aboneyi etkileyeceğini açıkladı.
Ekonomi
Yayınlanma: 08 Kasım 2024 - 13:20
417 kilovatsaat üzeri elektrik tüketen konutlara sanayi tarifesi!
Şubat 2025'ten itibaren aylık 417 kilovatsaat üzeri elektrik tüketen konutlara sanayi tarifesi uygulanacak.
Ekonomi
08 Kasım 2024 - 13:20
İlginizi Çekebilir













