Bayülgen’in “Sevişilecek insan kalmadı, hepsiyle seviştik. Seviştiklerim ölmeye de başladı” sözleri sosyal medyada büyük yankı uyandırdı.
Bayülgen’in sözleri gündemi sarstı
Katıldığı programda aşk ve ilişkiler üzerine konuşan Bayülgen, günümüz ilişkilerini eleştirerek şu ifadeleri kullanmıştı:
“Herkes birbirine âşık oluyor, bir şıpsevdilik var. Biraz gerçeklerden kaçış gibi geliyor. Sevişmek için âşık olun diyorlar artık. Bence artık yeterince sevişilmiyor da. 80’ler ve 90’larda çok seviştik, şimdi sevişme kalmadı. Sevişilecek insan kalmadı, hepsiyle seviştik. Seviştiklerim ölmeye de başladı. Cenazelerine de gidemiyorum, ‘Bununla sevişmiş’ diyecekler, ayıp olacak.”
Bayülgen’in bu sözleri kısa sürede sosyal medyada gündem olurken, birçok kullanıcı “saygısız” ve “kadınları değersizleştirici” ifadeler kullandığını savundu.

Ebru Polat’tan dikkat çeken yorum
Tartışmalara şarkıcı Ebru Polat da dahil oldu. Polat, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda Bayülgen’e tepki göstererek şu ifadeleri kullandı:
“Bence kadınları değersizleştirmek istemedi, kendisiyle alakalı sinyal vermek istedi. Sende en çok ne eksikse ondan bahsedersin, o hesap. Muhtemelen Okan’ın işlevleri bitti.”
Sosyal medyada ikiye bölündüler
Bir kesim Ebru Polat’ın yorumuna destek verirken, bazı kullanıcılar ise Bayülgen’in sözlerinin “ironi” olduğunu savundu. Ancak genel görüş, ünlü şovmenin ifadelerinin aşırı ve rahatsız edici olduğu yönünde birleşti.















