"TÜHİS’in Teklifi Enflasyonun Gerisinde Kaldı"
Öz Sağlık-İş Sendikası Kahramanmaraş Şube Başkanı Murat Arifoğlu, yaptığı açıklamada, TÜHİS (Türkiye Hastane İşverenleri Sendikası) tarafından sunulan %16’lık zam teklifinin yetersiz olduğunu vurguladı.
"İlk beş ayda enflasyon %15’i aşmışken, teklif edilen %16’lık zam, alım gücümüzü korumaya yetmiyor. Bu artış, daha cebimize girmeden erimiş olacak."

Sendikanın talepleri şu şekilde:
Taban ücretin 1.800 TL’ye çıkarılması,
Kıdem zammının ücrete eklenmesi,
İlk altı ay için en az %50 zam yapılması,
Yevmiyelerdeki adaletsizliğin giderilmesi.
"Büyümeden Emeğin Payı Eksilmesin"
HAK-İŞ’in müzakere sürecinde uzlaşıdan yana olduğunu ancak emekçilerin haklarının gözetilmesi gerektiğini belirten Arifoğlu, şunları söyledi:
"Hükümet yetkilileri, ekonominin büyüdüğünü söylüyor. Ancak biz işçiler, bu büyümeden hak ettiğimiz payı alamıyoruz. Gelir adaleti sağlanmalı, toplu sözleşme bir an önce sonuçlandırılmalı."
"Yeni Teklif Beklentilerimizi Karşılamalı"
Sendika, TÜHİS’in yeni bir teklif sunmasını ve sürecin daha fazla uzatılmamasını talep etti. Arifoğlu, aksi takdirde demokratik haklarını kullanmaktan geri durmayacaklarını ifade etti.
"Genel Başkanımız Mahmut Arslan’ın dediği gibi: ‘İşçinin iradesi kırmızı çizgimizdir.’ Taleplerimiz karşılanmazsa, mücadelemizi sürdüreceğiz."

Son Çağrı: "Adil Ücret, İnsanca Yaşam"
Öz Sağlık-İş Sendikası, yetkililere seslenerek:
- Kamu işçisinin iradesi dikkate alınmalı,
- Yeni teklif emekçilerin beklentilerini karşılamalı,
- Toplu sözleşme süreci daha fazla uzatılmamalı,
şeklinde çağrıda bulundu.














