Ormanlık alan, evsel ve ambalaj atıklarından arındırılarak doğal güzelliğine yeniden kavuştu.Daha temiz bir çevre ve yeşil bir geleceğe katkı sağlamak amacıyla çalışmalarına aralıksız devam eden Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, Gençlik ve Spor Bakanlığı ve Tarım ve Orman Bakanlığı iş birliğiyle Türkiye genelinde 81 ilde eş zamanlı düzenlenen “Ormanlar için El Ele” kampanyasına da aktif katılım sağladı.Çevre Koruma ve Sıfır Atık Dairesi Başkanlığı’nın öncülüğünde, gönüllü vatandaşlar ve kamu kurum temsilcileri, Millet Ormanı’nı atıklardan temizleyerek hem doğanın korunmasına katkı sundu hem de farkındalık oluşturdu. Etkinlik sırasında ortaya çıkan renkli ve birlik dolu görüntüler, çevre bilincinin yayılmasına hizmet ederken, katılımcılar “Kahramanmaraş’ın yeşil dokusunu hep birlikte koruyalım” mesajını vurguladı.
Yerel
Yayınlanma: 22 Ekim 2024 - 15:20
Kahramanmaraş'ta Millet Ormanı atıklardan arındı!
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, paydaş kurumlar ve gönüllülerin katkılarıyla düzenlenen çevre temizliği etkinliği, Millet Ormanı’nda gerçekleştirildi.
Yerel
22 Ekim 2024 - 15:20
İlginizi Çekebilir












