İl Emniyet Müdürlüğü’ne bağlı Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele (KOM) Şube Müdürlüğü ile Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü ekiplerince 17-20 Ekim 2025 tarihleri arasında yapılan çalışmalar kapsamında çok sayıda kaçak ürün ve uyuşturucu madde ele geçirildi.
Kaçak Nargile Tütünü ve Cep Telefonları Ele Geçirildi
KOM ekiplerince 17 Ekim’de Nargile Tütünü Kaçakçılığı ile Mücadele kapsamında gerçekleştirilen operasyonda, çeşitli markalara ait açık ve paketli halde toplam 75 kilogram gümrük kaçağı nargile tütünü ele geçirildi.
Ayrıca, Pazarcık ilçesinde 20 Ekim’de yapılan 3 ayrı operasyonda ise 23 adet gümrük kaçağı cep telefonu bulundu. Olayla bağlantılı 4 şüpheli hakkında 5607 Sayılı Kaçakçılıkla Mücadele Kanunu kapsamında adli işlem başlatıldı.

Uyuşturucu Operasyonlarında 2 Kişi Tutuklandı
Narkotik Şube Müdürlüğü ekiplerinin kent genelinde gerçekleştirdiği iki ayrı operasyonda ise uyuşturucu tacirlerine suçüstü yapıldı.
19 Ekim’de yapılan baskında; 40 gram sentetik kannabinoid (bonzai), 2 gram esrar, 7 adet captagon hap, 5 adet reçete ile satılması gereken sentetik hap ve 1 hassas terazi ele geçirildi.
20 Ekim’deki ikinci operasyonda ise 14 gram metamfetamin maddesi bulundu.
Her iki operasyonda yakalanan 2 şüpheli, emniyetteki işlemlerinin ardından çıkarıldıkları adli mercilerce tutuklanarak cezaevine gönderildi.
Emniyet yetkilileri, kent genelinde kaçakçılık ve uyuşturucuyla mücadelenin kararlılıkla sürdürüleceğini vurguladı.












