Büyükşehir Belediyesi’nden yapılan açıklamada, bazı şahısların belediye adına arama yaparak veya mesaj göndererek, ihtiyaç sahibi vatandaşlara destek toplama bahanesiyle para talep ettikleri ifade edildi.
Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
“Son günlerde Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi adına aradığını söyleyip, ihtiyaç sahibi vatandaşlara yardım etmek amacıyla bağış isteyen kişiler tespit edilmiştir. Belediyemiz hiçbir şekilde vatandaşlardan telefonla, mesajla ya da kapı kapı dolaşarak yardım ya da bağış talebinde bulunmamaktadır. Lütfen bu tür aramalara kesinlikle itibar etmeyiniz.”
Belediye yetkilileri, dolandırıcılık girişimlerine karşı gerekli hukuki sürecin başlatıldığını belirtti. Ayrıca vatandaşlardan, bu tür şüpheli arama veya mesajları 112 Acil Çağrı Merkezi’ne bildirmeleri istendi.
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi, resmi yardım çalışmalarının yalnızca belediyenin yetkili birimleri tarafından yürütüldüğünü vurgulayarak, dolandırıcılara karşı vatandaşları bir kez daha uyardı.










