Pazarcık ilçesinde kazandırılan bu yeni aracın temizlik hizmetlerinin daha etkin, hızlı ve verimli bir şekilde yürütülmesine önemli katkılar sağlayacağını vurgulayan Başkan İKİZER şunları söyledi: “Belediyemizin mali öz kaynaklarıyla alınan yeni çöp kamyonu aracımız halkımıza hayırlı uğurlu olsun. Göreve gelişimizin kısa süresi içerisinde öz kaynaklarımızla toplam 4 aracı filomuza kazandırdık. Bunun yanında hibe yoluyla alınan araçlarımız da mevcut. Her geçen gün halkımıza daha iyi hizmet sunabilmek için yenilikçi adımlar atmaya devam ediyoruz.”

Ayrıca, Başkan İKİZER’in girişimleriyle önümüzdeki günlerde Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği Bakanlığı tarafından hibe edilecek 2 adet çöp toplama aracı ve çok sayıda çöp konteyneri de Pazarcık halkının hizmetine sunulacak.

Bu yeni yatırımlar sayesinde Pazarcık Belediyesinin araç kiralama giderleri önemli ölçüde azalacak, elde edilen tasarruf ise ilçenin diğer acil ihtiyaçlarına aktarılacak.















