Boyalı Mahallesi’nde düzenlenen ve Türkiye Geleneksel Güreşler Federasyonu iş birliğiyle organize edilen 29. Geleneksel Bertiz Boyalı Şalvar Güreşi müsabakaları, 4 farklı kategoride, 15 ilden 434 güreşçinin katılımıyla kıyasıya mücadelelere sahne oldu.Binlerce sporseverin ilgiyle takip ettiği etkinlikte, başpehlivanlık finalinde Mehmet Emin Demir altın kemerin sahibi oldu. Şölen, sadece güreş müsabakalarıyla değil, aynı zamanda Bertiz Kabarcık Üzümü Yarışması gibi kültürel etkinliklerle de renk kazandı.Milli Yol Partisi Kahramanmaraş İl Başkanı Ali Akkurt, güreş müsabakaları sonrası yaptığı açıklamada; Kahramanmaraş’ın “güreşin başkenti” unvanını hak ettiğini belirtti. 
Akkurt, “Kahramanmaraş, ata sporumuz güreşin kalbinin attığı bir şehir. Bu köklü geleneğimiz, gençlerimizin tarihine ve kültürüne bağlılığını güçlendiriyor. Güreş, sadece bir spor değil, aynı zamanda birlik, dayanışma ve cesaretin sembolüdür. Bu nedenle, Kahramanmaraş’ın tüm ilçelerinde güreş müsabakalarının düzenlenmesi ve bu sporun teşvik edilmesi büyük önem taşıyor. Gençlerimizin bu mirasa sahip çıkması için daha fazla etkinlik yapılmalı ve desteklenmeli” dedi.Akkurt, organizasyonun başarısından dolayı Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’a, emeği geçen tüm organizasyon ekibine ve misafirperverlikleriyle etkinliği unutulmaz kılan Boyalı Mahallesi sakinleri başta olmak üzere tüm Bertiz halkına teşekkürlerini sundu.
Akkurt, şöyle konuştu: “Bu güzel şölen, Kahramanmaraş’ın kültürel zenginliğini bir kez daha gözler önüne serdi. Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’a, organizasyonda emeği geçen herkese ve sıcak misafirperverlikleriyle bizleri ağırlayan Bertiz halkına yürekten teşekkür ediyorum. Bu tür etkinlikler, hem kentimizin tanıtımına katkı sağlıyor hem de toplumsal bağlarımızı güçlendiriyor.”

Akkurt, “Kahramanmaraş, ata sporumuz güreşin kalbinin attığı bir şehir. Bu köklü geleneğimiz, gençlerimizin tarihine ve kültürüne bağlılığını güçlendiriyor. Güreş, sadece bir spor değil, aynı zamanda birlik, dayanışma ve cesaretin sembolüdür. Bu nedenle, Kahramanmaraş’ın tüm ilçelerinde güreş müsabakalarının düzenlenmesi ve bu sporun teşvik edilmesi büyük önem taşıyor. Gençlerimizin bu mirasa sahip çıkması için daha fazla etkinlik yapılmalı ve desteklenmeli” dedi.Akkurt, organizasyonun başarısından dolayı Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’a, emeği geçen tüm organizasyon ekibine ve misafirperverlikleriyle etkinliği unutulmaz kılan Boyalı Mahallesi sakinleri başta olmak üzere tüm Bertiz halkına teşekkürlerini sundu.
Akkurt, şöyle konuştu: “Bu güzel şölen, Kahramanmaraş’ın kültürel zenginliğini bir kez daha gözler önüne serdi. Dulkadiroğlu Belediye Başkanı Mehmet Akpınar’a, organizasyonda emeği geçen herkese ve sıcak misafirperverlikleriyle bizleri ağırlayan Bertiz halkına yürekten teşekkür ediyorum. Bu tür etkinlikler, hem kentimizin tanıtımına katkı sağlıyor hem de toplumsal bağlarımızı güçlendiriyor.” 














