Belediye Başkanı, Milletvekili ve İl Başkanı'ndan oluşan heyetin gerçekleştirdiği temaslarda, 2018 yılında Afşin-Elbistan Linyitleri ve Afşin A Termik Santralı İşletme Müdürlüklerinin özelleştirilmesi nedeniyle EUAŞ (Enerji Üretim A.Ş.) bünyesinde başka illere tayin edilen ve tekrar eski bölgelerine dönmek isteyen personelin talebi ele alındı.
Yapılan görüşme sonucunda Bakan Bayraktar'dan, dönüş talebinde bulunan personelin Afşin-Elbistan B Termik Santrali İşletme Müdürlüğü'ne tayinlerinin yapılacağı sözü alındı.
Konuya ilişkin bir açıklama yapan AK Parti Kahramanmaraş Heyeti, "Tayin bekleyen tüm işçilerimize hayırlı olsun dileklerimizi iletiyoruz. Süreç boyunca her daim yanımızda olan ve bu çözümde emeği geçen Sayın Bakanımız Alparslan Bayraktar'a şükranlarımızı sunuyoruz." ifadelerini kullandı.















